Zgodnie z art. 14 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych, poprzez adres e-mail: [email protected] lub pisemnie na adres korespondencyjny administratora danych, wskazany w pkt. 1.
3.
Na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody Administrator będzie przetwarzać dane osobowe dzieckaw zakresie imienia i nazwiska, klasy i nazwy szkoły do której uczęszcza dziecko w celach związanych z udziałem dziecka w „Programie dla szkól w roku szkolnym 2020/2021 w tym w celu realizacji kontroli zgodnościz przepisami udziału Szkoły w Programie oraz organizacji i przeprowadzenia oceny Programu, a także w celu realizacji obowiązku archiwizacji dokumentacji.
Pani/Pana dane osobowe i dane osobowe dziecka będą przetwarzane do czasu odwołania Pani/Pana zgody na ich przetwarzanie lub przez okresy przewidziane przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych Administratora w zakresie archiwizacji dokumentów wynoszący 5 lat licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po roku w którym dziecko zakończyło udział w Programie, który może zostać przedłużony o okres dochodzenia roszczeń przysługujących Administratorowi i w stosunku do niego .
Pani/Pana dane osobowe zostaną pozyskane przez KOWR za pośrednictwem Szkoły, która zgłosiła dziecko do udziału w Programie.
6.
Pani/Pana dane osobowe i dane osobowe dziecka w pozostałym zakresie mogą zostać udostępnione innym odbiorcom, jeżeli będzie wynikać to z przepisów prawa.
Pani/Pana dane osobowe i dane osobowe dziecka w pozostałym zakresie mogą być także udostępniane podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora (podmioty przetwarzające), np. podmioty przeprowadzające badanie w ramach oceny Programu, podmioty świadczące usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów.
Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu prawo:
c)
e)
Wyrażenie zgody na udział dziecka w „Programie dla szkół” jest dobrowolne. Podanie Pani/Pana danych osobowych i danych osobowych dziecka w pozostałym zakresie ma charakter dobrowolny ale jest niezbędne do udokumentowania wyrażenia Pani/Pana zgody na udział dziecka w „Programie dla szkół” a co za tym idzie udział w badaniach dotyczących oceny Programu.
W oparciu o Pani/Pana dane osobowe i dane osobowe dziecka administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. Administrator nie przewiduje przekazywania danych osobowych do państwa trzeciego (tj. państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię) ani do organizacji międzynarodowych.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
W związku z treścią art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 oraz Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018, str. 2), zwanego dalej: „rozporządzeniem 2016/679”, Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa informuje, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych i danych osobowych Pani/Pana dziecka jest
2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Pani/Pana dane osobowe i Pani/Pana dziecka będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody. Administrator będzie przetwarzać dane osobowe dziecka w zakresie imienia i nazwiska, klasy i nazwy szkoły, do której uczęszcza dziecko w celach związanych z udziałem dziecka w „Programie dla szkół” w roku szkolnym 2020/2021, realizowanego przez Administratora zgodnie z przepisami prawa (w tym w celu kontroli zgodności z przepisami udziału Szkoły w „Programie dla szkół” w roku szkolnym 2020/2021, a także organizacji i przeprowadzenia oceny Programu, jak również w celu realizacji obowiązku archiwizacji dokumentacji).
Pani/Pana dane i dane osobowe Pani/Pana dziecka podane w treści zgody będą przetwarzane wyłącznie w celu udokumentowania wyrażenia tej zgody.
W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania wyrażonej zgody na przetwarzanie danych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
4. Okres przetwarzania danych osobowych
Pani/Pana dane osobowe i dane osobowe Pani/Pana dziecka będą przetwarzane do czasu odwołania Pani/Pana zgody na ich przetwarzanie lub przez okresy przewidziane przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych Administratora w zakresie archiwizacji dokumentów wynoszący 5 lat licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po roku w którym dziecko zakończyło udział w Programie, który może zostać przedłużony o okres dochodzenia roszczeń przysługujących Administratorowi i w stosunku do niego.
6. Odbiorcy danych osobowych
7. Prawa osób, których dane dotyczą:
W oparciu o Pani/Pana dane osobowe i dane osobowe dziecka administrator nie będzie podejmował zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
Szanowni Rodzice.
Informuję, iż wszelka korespondencja z Państwem odbywać sie będzie z wykorzystaniem e -dziennika. Proszę o sytematyczne sprawdzanie poczty.
Anna Strzelecka
WYNIKI EGZAMINU ÓSMOKLASISTY 2020 :
UWAGA
godziny dowozu uczniów do SP Błudowo na egzaminy kl. VIII
Rucianka - godz. 8.20
Karszewo – godz. 8.10
Nowe Monasterzysko – godz. 8.00
Włóczyska - godz. 8.35
Płonne – godz. 8.35
UWAGA ÓSMOKLASIŚCI I ICH RODZICE!!!
Zbliża się termin EGZAMINÓSMOKLASISTY. Przekazujemy Wam ważne informacje dotyczące organizacji egzaminu oraz zasad bezpieczeństwa.
TERMINY:
Główny:
1. język polski –16 czerwca 2020 r. (wtorek) – godz. 9:00 czas trwania - 120 minut
( dla uczniów bez dostosowania) do 180 minut ( dla uczniów z dostosowaniem); (przybory: długopis z czarnym wkładem)
2. matematyka –17 czerwca 2020 r.(środa) – godz. 9:00 czas trwania- 100 minut
( dla uczniów bez dostosowania) do 150 minut( dla uczniów z dostosowaniem); (przybory: długopis z czarnym wkładem, linijka,)
3. język obcy nowożytny –18 czerwca 2020 r.(czwartek) – godz.9:00 czas trwania - 90 minut ( dla uczniów bez dostosowania) do 135 ( dla uczniów z dostosowaniem). (przybory: długopis z czarnym wkładem)
Dodatkowy:
1.język polski –7 lipca 2020 r. (wtorek)– godz. 9:00
2.matematyka –8 lipca 2020 r.(środa) – godz. 9:00
3.język obcy nowożytny –9 lipca 2020 r.(czwartek) – godz.9:00
Wyniki egzaminu i zaświadczenia o szczegółowych wynikach egzaminu będą do odebrania 31 lipca2020r.
Na stronie internetowej CKE ( www.cke.gov.pl, w zakładce poświęconej egzaminowi ósmoklasisty) dostępne są: informatory o egzaminie ósmoklasisty od roku szkolnego 2018/2019, przykładowe arkusze egzaminacyjne, arkusze egzaminu próbnego, arkusze wykorzystane do przeprowadzenia egzaminu ósmoklasisty w kwietniu 2019 r.
WYTYCZNE DOTYCZĄCE BEZPIECZEŃSTWA
PODCZAS EGZAMINU ÓSMOKLASISTY 2020
1) podchodzi do niego nauczyciel, aby odpowiedzieć na zadane przez niego pytanie
2) wychodzi do toalety
3) kończy pracę z arkuszem egzaminacyjnym i wychodzi z sali egzaminacyjnej.
Od 25 maja br. uczniowie klas VIII, będą mieli możliwość korzystania z konsultacji na terenie szkoły ze wszystkich przedmiotów. Wymiar tych konsultacji zostanie uzależniony od potrzeb ucznia. Konsultacje są dobrowolne dla ucznia.
Od 1 czerwca br. uczniowie pozostałych klas ze szkół będą mieli możliwość korzystania z konsultacji ze wszystkich przedmiotów na terenie szkoły. Wymiar dostosowany do indywidualnych potrzeb ucznia. Konsultacje są dobrowolne dla ucznia.
Na konsultacje zgłaszamy się z jednodniowym wyprzedzeniem
Na poniedziałkowe najpóźniej do godz. 14.00 w piątek poprzedzający tydzień.
Harmonogram konsultacji grupowych i indywidualnych
Lp. |
Nazwisko i imię |
przedmiot |
klasa |
e- mail |
nr telefonu |
dzień tygodnia |
godzina |
|
Afranowicz Irena |
przyroda geografia |
IV V-VIII |
E dziennik |
szkoła 552486386 |
środa |
14.00-15.00 |
|
Antczak Iwona |
eduk. wczesn n-wspierający |
NK JB i MG |
E dziennik |
szkoła 552486386 |
czwartek |
14.00-15.00 |
|
Baronowska Małgorzata |
j. polski wych. fiz |
IV, V, VI, VIII |
E dziennik |
szkoła 552486386 |
wtorek |
14.00-15.00 |
|
Borowska Katarzyna |
doradca zawod. pedagog |
VII-VIII |
E dziennik |
szkoła 552486386 |
środa |
14.00-15.00 |
|
Citowicz Renata |
eduk. wczesn. muzyka |
I-II IV, VII |
E dziennik |
szkoła 552486386 |
czwartek |
14.00-15.00 |
|
Dusza Beata |
EDB |
VIII |
E dziennik |
szkoła 552486386 |
czwartek |
14.00-15.00 |
|
Guzicz Izabela |
chemia |
VII, VIII |
E dziennik |
szkoła 552486386 |
poniedziałek |
14.00-15.00 |
|
Hulanicka Wiesława |
fizyka |
VII, VIII |
E dziennik |
szkoła 552486386 lub 604 202 680 |
poniedziałek |
14.00-15.00 |
|
Iwanicka Alina Barbara |
eduk. wczesn. muzyka |
I-II V, VI |
E dziennik |
szkoła 552486386 |
poniedziałek |
14.00-15.00 |
|
Jankowska Katarzyna |
j. angielski j. niemiecki |
II, IV VI, VIII |
E dziennik |
szkoła 552486386 |
piątek |
14.00-15.00 |
|
Krupień Iwona |
matematyka |
IV-VIII |
E dziennik |
szkoła 552486386 |
środa |
14.00-15.00 |
|
Matak Marta Maria |
j. angielski |
I, IV,VI-VIII |
E dziennik |
szkoła 552486386 |
poniedziałek |
14.00-15.00 |
|
Podgórska Danuta |
historia WOS |
VI-VIII VIII |
E dziennik |
szkoła 552486386 |
czwartek |
14.00-15.00 |
|
Rataj Justyna |
religia |
I-VIII |
E dziennik |
szkoła 552486386 lub 667-043-544 |
piątek |
14.00-15.00 |
|
Ruśniak Agata |
j. polski historia |
VI-VIII IV-V |
E dziennik |
szkoła 552486386 |
środa |
14.00-15.00 |
|
Strzelecka Anna |
plastyka technika informatyka zaj. komp. |
IV-VIII IV-VI IV-VIII II |
E dziennik lub |
szkoła 552486386 lub 435822302 |
wtorek |
14.00-15.00 |
|
Szeksztełło Marzena |
biologia |
V-VIII |
E dziennik |
szkoła 552486386 |
środa |
14.00-15.00 |
|
Walczak Piotr |
wych. fizyczne |
VII |
E dziennik |
szkoła 552486386 |
poniedziałek |
14.00-15.00 |
Zasady udziału uczniów w konsultacjach z nauczycielami:
Informacja o pracy szkoły
Od dnia 18 maja br. sekretariat szkoły czynny jest w godzinach 8.00- 13.00.
Dyrektor szkoły przyjmuje interesantów we wtorki, czwartki i piątki w godz. 9.00-12.00
W pozostałych dniach należy kontaktować sie telefonicznie
Obsługa interesantów odbywać się będzie z zachowaniem procedur bezpieczeństwa sanitarnego.
Do budynku szkoły wchodzimy do wyznaczonej strefy.
Anna Strzelecka
ZAJĘCIA OPIEKUŃCZO-WYCHOWAWCZE
Od 25 maja 2020 r. uczniowie klas I-III mogą brać udział w zajęciach opiekuńczo–wychowawczych z elementami zajęć dydaktycznych w szkole podstawowej.
Proszę o zadeklarowanie do dnia 19 maja br., do godziny 12.00, czy Państwa dziecko będzie korzystało z tej formy.
Informację proszę przekazać w korespondencji e dziennika.
Anna Strzelecka
Szanowni rodzice i uczniowie!
Informujemy, że biblioteka szkolna przy Szkole Podstawowej w Błudowie jest otwarta
Pozdrawiam
Iwona Krupień
DRODZY UCZNIOWIE, SZANOWNI RODZICE!
Egzamin ósmoklasisty potrwa od 16 do 18 czerwca.
Termin dodatkowy odbędzie się od 7 do 9 lipca.
Wyniki egzaminu ósmoklasiści poznają do 31 lipca. Szkoły otrzymają również wtedy zaświadczenia.
W terminie głównym:
1. język polski – 16 czerwca 2020 r. (wtorek) – godz. 9:00
2. matematyka – 17 czerwca 2020 r. (środa) – godz. 9:00
3. język obcy nowożytny – 18 czerwca 2020 r. (czwartek) – godz. 9:00
W terminie dodatkowym:
1. język polski – 7 lipca 2020 r. (wtorek) – godz. 9:00
2. matematyka – 8 lipca 2020 r. (środa) – godz. 9:00
3. język obcy nowożytny – 9 lipca 2020 r. (czwartek) – godz. 9:00
Termin ogłaszania wyników egzaminu ósmoklasisty do 31 lipca 2020 r.
Termin przekazania szkołom wyników i zaświadczeń do 31 lipca 2020 r.
Termin wydania zaświadczeń oraz informacji zdającym do 31 lipca 2020 r.
Więcej informacji:
https://www.gov.pl/web/edukacja/harmonogram-egzaminow-2020
http://www.oke.lomza.pl
Niech czas wielkanocny utrzyma nasze marzenia w mocy
wszystkie życzenia okazały się do spełnienia
i aby nie zabrakło nam wzajemnej życzliwości
abyśmy przez nadchodzący czas kroczyli w ludzkiej godności
i niech symbol boskiego odrodzenia był i będzie dla nas celem do spełnienia.
Wesołych świąt!
Rodzicom ,Uczniom, Pracownikom i Przyjaciołom szkoły
życzy Anna Strzelecka
Przerwa świąteczna trwa od 10 IV do 14 IV br.
PLAN ZAJĘĆ NAUCZANIA ZDALNEGO
SZCZEGÓŁOWE INFORMCJE ZNAJDZIECIE PAŃSTWO W KORESPONDENCJI E-DZIENIKA
TERMIN 30.03-03.04.2020
KLASA 1
30.03.2020r. „Literowe opowieści- zi jak ziarno. Potrafi czytać wyrazy ze zmiękczeniem „zi”. Potrafi pisać w liniaturze zdania. Potrafi wykonać kwiat z plasteliny i różnych ziaren. Poznaje etapy powstawania chleba „ Od ziarnka do bochenka”.
religia Pan Jezus ukazuje nam Boga Ojca -wie, że można nazywać Boga Ojcem; wyjaśnia, jak Bóg opiekuje się swoimi dziećmi -umie wyjaśnić, w jaki sposób Jezus ukazał nam Boga Ojca;
31.03.2020r. Domowe dźwięki- „sz” jak szafa. Wykonuje gimnastykę poranną. Rozpoznaje dwuznak „sz”. Ćwiczy czytanie. Słucha i rozpoznaje dźwięki z otoczenia.
01.04.2020r. „Prima aprilis”. Żarty i psoty. Ćwiczy czytanie. Rozumie konsekwencje wynikające z ubierania się nieodpowiednio. Do pogody.
religia Pan Jezus zaprasza nas do swego Królestwa. Jezus nauczył nas modlitwy Ojcze nasz; zna modlitwę Ojcze nasz
02.04.2020r. „Dbamy o ziemię- „cz” jak czekolada. Rozpoznaje dwuznak „cz”. Ćwiczy czytanie. Pisze zdania z dwuznakiem „cz”. Porządkuje i porównuje liczby w zakresie 20. Poznaje zmysł smaku oraz jaką rolę pełni w organizmie. „ Historia czekolady”- film.
03.04.2020r. Dzieci segregujcie śmieci. Gimnastyka poranna. Potrafi odpowiedzieć na pytania dotyczące samodzielnie przeczytanego tekstu. Wykonuje instrument perkusyjny z wykorzystaniem plastikowej butelki.
KLASA II
KLASA V.
KLASA VI
KLASA VII
KLASA VIII
Szanowni Rodzice.
Dyrektor Szkoły Podstawowej w Błudowie informuje, iż szkoła prowadzi nauczanie zdalne (e-dziennik i inne formy). Bardzo proszę o wsparcie nauczycieli. Dopilnowanie, aby dzieci i młodzież podejmowała zaproponowane zadania. Śledzenie na bieżąco elektronicznej korespondencji. Wszyscy się uczymy, od naszej współpracy zależy sukces. Wspólnie pokonamy trudności.
Mając na uwadze wskazania Głównego Inspektora Sanitarnego dotyczące zapobiegania rozprzestrzeniania się koronawirusa proszę, o załatwianie spraw telefonicznie lub drogą elektroniczną.
tel. 552486386 lub 535822302
e-mail: [email protected]
Dyrektor Szkoły jest dla Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-12.00. ( w wyjątkowych przypadkach można dzwonić po tych godzinach na tel. 535822302).
Służą też pomocą szkolni specjaliści: pedagog, logopeda i terapeuci.
Anna Strzelecka
W związku z decyzją Ministra Edukacji Narodowej, dyrektor szkoły informuje, że od 12 do 25 marca br. funkcjonowanie naszej szkoły zostaje czasowo ograniczone. W dniach 12 i 13 marca br. nie będą odbywały się zajęcia dydaktyczno-wychowawcze, a jedynie działania opiekuńcze. W dniach 12 i 13 marca autobusy szkolne będą kursowały według dotychczasowego harmonogramu.
Od poniedziałku, 16 marca br. uczniowie nie przychodzą do szkoły- szkoła nie organizuje żadnych zajęć dydaktycznych i opiekuńczych.
W razie pytań i wątpliwości prosimy kontaktować się z wychowawcami, sekretariatem szkoły lub dyrektorem. 55 248 6386
O wszelkich zmianach będziemy informować poprzez stronę internetową, dziennik elektroniczny lub telefonicznie.
Anna Strzelecka
Więcej informacji dotyczących koronawirusa na stronie: gov.pl/koronawirus
https://www.gov.pl/web/edukacja/zawieszenie-zajec-w-szkolach
WŁĄCZ SIĘ W OBCHODY
RODZICÓW UCZNIÓW KLASY VIII ZAPRASZAMY NA KONSULTACJE Z DORADCĄ ZAWODOWYM W KAŻDĄ ŚRODĘ OD GODZ. 12-13
Już za chwileczkę już za momencik.
Egzamin ósmoklasisty. 21-23 kwietnia 2020 r .
Ostatnie miesiące do przygotowania się.
Powodzenia i wytrwałości życzę
ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU
ZGŁOSZENIA PRZYJMUJEMY W SEKRETARIACIE SZKOŁY
W tym niezwykłym czasie Uczniom, Rodzicom, Nauczycielom, Pracownikom oraz Przyjaciołom Szkoły życzę, aby Święta Wielkanocne przyniosły szczęście i radość oraz nadzieję na lepsze jutro. Wesołych Świat i mokrego śmigusa dyngusa. Niech los pomaga zrealizować wszystkie plany i spełnić nawet te najskrytsze marzenia tak, aby w każdej chwili móc odnajdywać szczęście.
Anna Strzelecka
Szanowni Rodzice ósmoklasistów
Drodzy Uczniowie
Przekazuję Wam informacje dotyczące egzaminu ósmoklasisty:
- egzamin odbędzie się w dniach 15,16,17 kwietnia 2019 r.,
15 kwietnia 2019 r. – język polski - o godz. 9:00- (czas pisania 120 min. wydłużony do 180 min. dla uczniów z dostosowaniami );
16 kwietnia 2019 r. – matematyka - o godz. 9:00- (czas pisania 100 min. wydłużony do 150 min. dla uczniów z dostosowaniami );
17 kwietnia 2019 r. – język obcy nowożytny - o godz. 9:00-język angielski – ( czas pisania 90 min. wydłużony do 135 min. dla uczniów
z dostosowaniami);
- w tym dniu pozostali uczniowie mają dni wolne od zajęć dydaktycznych, mogą mieć zapewnione zajęcia opiekuńcze na świetlicy szkolnej według potrzeb;
- uczniowie powinni mieć ze sobą długopis lub pióro czarno piszące oraz linijkę. Rysunki – jeżeli trzeba je wykonać – zdający wykonują długopisem.
Nie wykonuje się rysunków ołówkiem.
- zdający mogą wnieść na salę małą butelkę wody i umieścić ją przy nodze stolika, aby nie zalać materiałów;
- zdający i członkowie komisji mają zakaz wnoszenia do sal egzaminacyjnych urządzeń telekomunikacyjnych i korzystania z nich;
- należy pamiętać, aby wyprawić uczniów punktualnie do szkoły, ponieważ osoby spóźnione nie zostaną wpuszczone na salę, chyba, że będzie to jeszcze czas organizacyjny;
- członkowie komisji mogą odpowiadać na pytania zdających jedynie dotyczące kodowania arkuszy oraz sprawdzają zamieszczenie naklejek CKE;
- zdający ( poza uczniami, którym dostosowuje się warunki egzaminu) podczas każdej części egzaminu będą nanosić odpowiedzi na kartę odpowiedzi poprzez zamalowanie czarnym długopisem odpowiedniej kratki ( jeśli się pomylą, mogą odpowiedź błędną wziąć w kółko i zaznaczyć poprawną).Zadania otwarte będą wykonywać na wyznaczonych do tego kartach zadań egzaminacyjnych.
- należy rozwiązywać zadania samodzielnie, w sytuacji, gdy uczniowi zostanie udowodnione niesamodzielne wykonywanie zadań egzaminacyjnych, jego egzamin zostaje przerwany i uczeń może go zdawać w drugim terminie, podanym niżej.
- dla uczniów, którzy napiszą egzamin w dniach 15-17 kwietnia 2019 r. –
14 czerwca 2019 r. Szkoła otrzyma od OKE zaświadczenia o szczegółowych wynikach egzaminu, a 21 czerwca 2019r. zostaną te zaświadczenia wydane uczniom;
- uczniowie, którzy z ważnych przyczyn nie będą mogli pisać egzaminu będą mieli dodatkowy termin pisania- 3,4,5 czerwca 2019r.
ŻYCZĘ POWODZENIA NA EGZAMINIE
Anna Strzelecka
Dyrektor Szkoły Podstawowej w Błudowie informuje,
że od poniedziałku 8 kwietnia 2019 r. trwa-
BEZTERMINOWY ZBIOROWY STRAJK PRACOWNIKÓW OŚWIATY
Szkoła prowadzi zajęcia opiekuńcze w godz. 7.00-14.30
EGZAMIN ÓSMOKLASISTY
w naszej szkole zostanie przeprowadzony zgodnie z planem.
Przepraszam za utrudnienia i dziękuje za zrozumienie sytuacji.
Anna Strzelecka
Wesołych i bezpiecznych ferii
życzy
Dyrektor Szkoły Podstawowej w Błudowie
Anna Strzelecka
FERIE od. 21 stycznia do 3 lutego
Szanowni Rodzice
Serdecznie dziękuję wszystkim Rodzicom zaangażowanym w wykonanie stroików świątecznych na rzecz rady rodziców. Ze sprzedaży stroików uzyskano kwotę 681 zł, która zasiliła nasze konto.
Liczę na dalszą owocną współpracę
Monika Oliwińska Przewodnicząca Rady Rodziców przy Szkole Podstawowej w Błudowie
Rodzicom, Uczniom, Pracownikom oraz Przyjaciołom szkoły
składam serdeczne życzenia radosnych Świąt w cieple rodziny,
pięknie pachnącej choinki, zdrowia i energii na co dzień
oraz uśmiechu i życzliwości na każdy dzień Nowego Roku.
Anna Strzelecka
Dyrektor Szkoły Podstaowej w Błudowie
Błudowo, 19.11.2018r.
Harmonogram zajęć pozalekcyjnych oraz planowanych działań
w ramach realizowanego w Szkole Podstawowej w Błudowie projektu
pn. „Mała Szkoła Drogą do Sukcesu”
finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego nr umowy: RPWM.02.02.02-28-0014/16-00
Zad. nr 1: Zajęcia rozwijające kompetencje przyrodnicze: środa w godz. 14.15 do 15.55
Zad.nr 2: Zajęcia przyrodniczo-matematyczne
Gr. I poniedziałek w godz.: 11.40 do 13.20
Gr. II czwartek w godz.: 11.40 do 13.20
Zad. nr 3: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki: poniedziałek w godz. 14.15 do 15.55
Zad. 4 Zajęcia rozwijające kompetencje matematyczne: czwartek w godz. 14.15 do 15.55
Zad. Nr 5 Zajęcia z zakresu indywidualizacji nauczania uczniów z dysleksją/zagrożonych dysleksją- terapia pedagogiczna
Grupa I: wtorek w godz.: 12.35 do 13.20
Grupa II: poniedziałek w godz. 13.25 do 14.10
Grupa III: środa w godz. 13.35 do 13.20
Grupa IV: piątek w godz. 13.25 do 14.10
Indywidualne konsultacje nauczyciela terapeuty w godz. od 14.00 do 15.00 w dniach:
27 XI 2018r., 13 XII 2018r. 15 I 2019r.
Koordynator projektu Anna Strzelecka
HARMONOGRAM DOWOŻENIA NA ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO 2017/2018
22.06.2018r. – PIĄTEK (godzina 9:00)
Kierowca: p. A. Smolski (niebieski autobus)
8:10 – Podgórze
8:15 – Nowe Monasterzysko
8:20 – Karszewo
8:30 - Rucianka
8:40 – Włóczyska
8:45 - Błudowo
Kierowca: p. W. Karczewski (biały autobus)
Kurowo Braniewskie, Kraskowo - wg codziennego harmonogramu dowożenia
8:20 – Kwietnik
8:25 - Zastawno
8:28 – Zaścianki
8:40 – Młynary
8:42 – Płonne
8:50 - Błudowo
Anna Strzelecka
Szanowni Rodzice i Drodzy Uczniowie
W Szkole Podstawowej w Błudowie dni: 30 IV 2018r., 2 V 2018r. i 4 V 2018r. są dniami wolnymi od zajęć dydaktycznych. W tych dniach szkoła zapewnia uczniom opiekę świetlicową
w godz. 7.30 do 14.40 ,
z poważaniem Anna Strzelecka dyrektor szkoły
Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Błudowie zostały uzgodnione z Radą Rodziców, Samorządem Uczniowskim oraz Radą Pedagogiczną Szkoły Podstawowej w Błudowie
Harmonogram zajęć pozalekcyjnych oraz planowanych działań w ramach realizowanego w Szkole Podstawowej w Błudowie projektu pn. „Mała Szkoła Drogą do Sukcesu” finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
nr umowy: RPWM.02.02.02-28-0014/16-00
Zad. nr 1: Zajęcia rozwijające kompetencje przyrodnicze: czwartek w godz. 14.15 do 15.55.
maj 2018r. zajęcia w Parku Wysoczyzny Elbląskiej
czerwiec Dzień Eksperymentów
Zad.nr 2: Zajęcia przyrodniczo-matematyczne
Gr. I i Gr. II poniedziałek w godz.: 11.40 do 13.20
maj 2018r. zajęcia terenowe na ścieżce dydaktycznej w Zaporowie
Zad. nr 3: Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki: poniedziałek w godz. 14.15 do 15.55.
Zad. nr 4: Zajęcia rozwijające kompetencje matematyczne: środa w godz. 14.15 do 15.55
Zad. nr 5 Zajęcia z zakresu indywidualizacji nauczania uczniów z dysleksją/zagrożonych dysleksją- terapia pedagogiczna
Grupa I czwartek w godz.: 12.35 do 13.20
Grupa II: czwartek w godz. 13.25 do 14.10
Grupa III: piątek w godz. 12.35 do 13.20
Grupa IV: piątek w godz. 13.25 do 14.10
Indywidualne konsultacje nauczyciela terapeuty z rodzicami w godz. od 14.00 do 15.00
w dniach: 16.02.2018r., 16 marca 2018r., 20 kwietnia 2018r., 25 maja 2018r., 8 czerwca 2018 r.
Zad. nr 6 Doskonalenie nauczycieli:
Szkolenie z zakresu Praca metodą projektu: w dniach: 13.02.2018r., 20.02.2018r., 06.03.2018r., 23.03.2018r. w godz. 14.30-18.30 przerwa kawowa 15.30 do 15.45.
Szkolenie z zakresu Praca z uczniem zdolnym: w 25.04.2018r., 18.05.2018r., 29.05.2018r., 08.06.2018r. w godz. 14.000 do 20.30, przerwa obiadowa 16.30 do 17.00
Podyplomowe studia z zakresu Pedagogiki specjalnej – edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną (oligofrenopedagogika).
Zad. nr 7: Szkoła dla rodziców: 16 II 2018r. w godz. 9.00- 15.30 przerwa kawowa od godz. do godz.
21 III 2018 r. od godz. 15.30 do 19.45 w tym 15 minutowa przerwa kawowa 17.00-17.15
28 III 2018 r. od godz. 15.30 do 19.45 w tym 15 minutowa przerwa kawowa 17.00-17.15
17 IV 2018 r. od godz. 15.30 do 19.45 w tym 15 minutowa przerwa kawowa 17.00-17.15 zmiana terminui
Zad. nr 8: Wyjazdowe zajęcia laboratoryjne dla uczniów grup: przyrodniczej i przyrodniczo-matematycznej
Termin: 12 IV 2018 r.
Zad. nr 9: Zajęcia wyjazdowe w celu stymulowania ciekawości dziecięcej i podtrzymania atrakcyjności zajęć dla grup: zaj. matematyczne, dydaktyczno-wyrównawcze i terapii dysleksji
Termin: 6 IV 2018 r.
----- WPROWADZONE ZMIANY
Koordynator projektu: Anna Strzelecka
Rusza rekrutacja uczestników projektu
Szkoła Podstawowa w Błudowie ogłasza rozpoczęcie rekrutacji uczestników do projektu "Mała Szkoła Drogą do Sukcesu". Rekrutacja rozpoczyna się z dniem 1 września 2017 r. Osoby zainteresowane udziałem w projekcie mogą zgłaszać się do Szkoły Podstawowej w Błudowie. Szczegóły rekrutacji określa Regulamin Projektu wraz z załącznikami, który dostępny jest w biurze projektu i w załączniku.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Rozpoczęcie roku szkonego 2017/2018
4 września 2017r. godz. 9.00
dyrektor Anna Strzelecka
Plan dowożenia uczniów
rozpoczęcie roku szkolnego 04 września 2017 r.
Pan Karczewski Wojciech |
|
Miejscowość |
Godzina |
Kwietnik |
07:45 |
Zastawno |
07:55 |
Zaścianki |
07:58 |
Przyjazd do Młynar |
08:02 |
Wyjazd do Kurowa |
08:21 |
Kurowo Br, Gardyny, Kraskowo |
08:20 |
Przyjazd do Młynar |
08:40 |
Płonne |
08:45 |
Błudowo |
08:55 |
Pan Smolski |
|
Miejscowość |
Godzina |
Podgórze, Zaścianki |
07:40 |
Nowe Monasterzysko |
07:45 |
Przyjazd do SP Błudowo |
08:00 |
Karszewo |
08:05 |
Rucianka |
08:15 |
Włóczyska |
08:25 |
Przyjazd do SP Błudowo |
08:30 |
Wyjazd do Młynar(wsiadają uczniowie gimnazjum) |
08:30 |
Płonne |
08:40 |
Przyjazd do Młynar |
08:43 |
Pani Krystyna Zalewska |
|
Miejscowość |
Godzina |
Stare Monasterzysko |
07:30 |
Nowe Monasterzysko |
07:35 |
Sokolnik |
07:40 |
Krasinek, Janiki |
08:00 |
Mikołajki -przystanek przy posesji P. Romaszko |
08:08 |
Broniszewo |
08:15 |
Młynarska Wola |
08:20 |
Przyjazd do Młynar |
08:25 |
Warszewo |
08:35 |
Sąpy(przystanek) |
08:45 |
Ojcowa Wola, Kobyliny |
08:50 |
Przyjazd do Młynar |
08:55 |
Wyjazd do Błudowa |
08:55 |
Rozpoczęcie realizacji projektu „Mała Szkoła Drogą do Sukcesu”
Od 1 sierpnia 2017 r. w Szkole Podstawowej w Błudowie rozpoczęła się realizacja projektu „Mała Szkoła Drogą do Sukcesu”.
Celem projektu jest podniesienie kompetencji kluczowych u 55 uczniów Szkoły Podstawowej w Błudowie oraz właściwych postaw i umiejętności niezbędnych na rynku pracy, rozwijanie kompetencji uczniów w zakresie przedmiotów matematyczno - przyrodniczych z wykorzystaniem eksperymentu, rozwijanie indywidualnego podejścia do ucznia, szczególnie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, podniesienie kompetencji zawodowych 15 nauczycieli oraz 8 rodziców, którzy wezmą udział w warsztatach rozwijających kompetencje wychowawcze i umiejętność pomocy dzieciom w pokonywaniu trudności w nauce.
Projekt jest odpowiedzią na niski poziom kompetencji uczniów w zakresie matematyki i przedmiotów przyrodniczych w szkole oraz niedostateczne wyposażenie szkolnych pracowni w narzędzia do nauczania przedmiotów przyrodniczych, matematyki i terapii pedagogicznej.
Realizowane będą zadania rozwijające kompetencje kluczowe, zajęcia wyrównawcze i terapia dysleksji. Zostaną doposażone pracownie przedmiotów przyrodniczych, matematyki, terapii pedagogicznej i nauczania zintegrowanego. Odbędą się również zajęcia wyjazdowe w celu stymulowania ciekawości dziecięcej i podtrzymania atrakcyjności zajęć.
Realizacja projektu wpłynie na podniesienie u uczniów kompetencji kluczowych, właściwych postaw i umiejętności niezbędnych na rynku pracy oraz rozwój zindywidualizowanego podejścia do ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Wpłynie to na podniesienie jakości w obszarze kształcenia ogólnego poprzez stworzenie w szkole warunków do nauczania eksperymentalnego, co bezpośrednio przełoży się na wzrost poziomu ich kompetencji kluczowych, jak również zapewnienie nauczycielom możliwości szkolenia i doskonalenia umiejętności zawodowych w celu poprawy jakości szkół w ww. obszarach.
Proj. ma charakter zintegrowany i jest częścią przedsięwzięcia pn. „Wzrost jakości usług edukacyjnych ukierunkowanych na rozwój kompetencji pożądanych na rynku pracy na obszarze ZIT Elbląga”, zgodnie z Uchwałą nr 6/2016 Komitetu Sterującego Związku ZIT z dn. 6 maja 2016 r.Projekt „Mała Szkoła Drogą do Sukcesu” realizowany będzie w okresie 01.08.2017 r. do 31.07.2019 r.
Kwota dofinansowania projektu ze środków UE wynosi: 319 462,11 PLN.
W okresie trwania projektu będą realizowane następujące zadania:
1. Zajęcia rozwijające kompetencje przyrodnicze – zajęcia dla uczniów kl. IV – VII.
2. Zajęcia przyrodniczo-matematyczne – dla uczniów kl. I – III.
3. Zajęcia rozwijające kompetencje matematyczne (kółko matematyczne) – dla uczniów kl. IV – VII.
4. Zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki - dla uczniów kl. IV – VII.
5. Zajęcia z zakresu indywidualizacji nauczania uczniów z dysleksją / zagrożonych dysleksją - terapii pedagogicznej - dla uczniów kl. IV – VII.
6. Doskonalenie nauczycieli z zakresu metod pracy.
7. Szkoła dla Rodziców
8. Wyjazdowe zajęcia laboratoryjne dla uczniów grup: przyrodniczej i przyrodniczo-matematycznej
9.Zajęcia wyjazdowe w celu stymulowania ciekawości dziecięcej i podtrzymania atrakcyjności zajęć dla grup: zajęcia matematyczne, dydaktyczno - wyrównawcze z matematyki i terapii dysleksji.
Pn | Wt | Śr | Cz | Pt | Sb | Nd |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 |